een hondje aan een leiband... of was het nu een bulldog?(3)

The arena awaits...

Moderator: thomasje666

1337eskimo
Site Admin
Site Admin

Postby 1337eskimo » Mon Jan 29, 2007 10:27 am

Rolled a 15+2=17 :) hooray! sorry for the delay.
Im in ur noun, verb-ing ur noun.

1337eskimo
Site Admin
Site Admin

Postby 1337eskimo » Mon Jan 29, 2007 2:25 pm

Oh, en ik weet niet of de extra +2 er nog bij mag bovenop mijn save van +2 omdat ik dwerg ben. Maar gezien het n save is van mn armor telt die racial mss niet. I still made it though. What now?

thomasje666
Pawn of Evil
Pawn of Evil

Postby thomasje666 » Mon Jan 29, 2007 3:46 pm

Met of zonder die Racial Bonus, je hebt de save gehaald...
Het is nu weer aan de druide en z'n das

Mezir
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Mezir » Mon Jan 29, 2007 3:49 pm

Is die saving throw Palcentor zijn gehele actie, dan? Wow, straffe spell. ;)

1337eskimo
Site Admin
Site Admin

Postby 1337eskimo » Mon Jan 29, 2007 5:53 pm

Yes, there's that. And what of the "ik verdwijn in rook". U kunt mijn actie waarschijnlijk wel voorspellen (I stick metal into him) dus even de consequenties op een rijtje zou fijn zijn (al betekent het 3 AoO's van de badger).

thomasje666
Pawn of Evil
Pawn of Evil

Postby thomasje666 » Mon Jan 29, 2007 6:40 pm

Allright, my bad... vergeef me, ik dacht dat het aan Yannick was... dus Placentor mag z'n actie doen...

De gang is gehuld in mist, tot ongeveer 5ft achter Placentor. (20ft radius van de mist) De gang is echter ongeveer recht, Placentor zou dus kunnen proberen rechtvooruit te stormen om zo de druide te raken (= Charge). In dit geval is er een 50% miskans: het doel van de charge is gekozen op het moment dat Placentor buiten de 5ft radius van Al Jazeera staat; d% 51 of meer is raak. Als Placentor met een gewone move richting druide gaat en daarna aanvalt heeft hij 20% miskans: het doel van de aanval wordt pas gekozen wanneer Placentor minder dan 5ft van zijn doels staat.
In beide gevallen krijgt de das een kans op een AoO, met 20% miskans omdat beiden in melee gevecht waren (20%miskans = 21 of meer met een d% is raak)

I think this covers it, right?

1337eskimo
Site Admin
Site Admin

Postby 1337eskimo » Mon Jan 29, 2007 9:18 pm

d% gehaald, I moved, and missed :)

to hit: 11!

thomasje666
Pawn of Evil
Pawn of Evil

Postby thomasje666 » Mon Jan 29, 2007 9:50 pm

Placentor trekt zijn stoute schoenen aan een beweegt zich, doorheen de dichte mist, richting druide. Drit merkt dat de bruut beweegt en...

Drit mag een AoO op Placentor doen.
Na de AoO staat Placentor vlak naast Al Jazeera en Drit staat iets verder dan 5ft van de barbaar.
Dan is het aan Al Jazeera en zijn das om hun ding te doen.

El Mejor Midisound
High Priest
High Priest

Postby El Mejor Midisound » Mon Jan 29, 2007 10:48 pm

Drit voelt zijn bloed koken van woede, de slechterik zal geperforeerd worden! Hij sprint en zet zijn zachte lippen in de keel van de dwerg, na een iet of wat kwaadaardig prikkelen van zijn pels belsuit Drit dat het tijd is om weer op de grond weder te keren.

De wijze druide besluit dat het dan maar tijd is om de waarheid te beseffen, hij neemt gezwind de benen en rent naar de deur die Placentor's bevrijding moest schenken, schreeuwend: Guards! I need backup! Gu-aaaards!

Drit the Crit(ter) critted the dwarf for 2d2-2! (rolled a 1 and a 1, i'm hoping for a standard minimum of 2 damage)
1337

thomasje666
Pawn of Evil
Pawn of Evil

Postby thomasje666 » Mon Jan 29, 2007 11:38 pm

Drit doet 2 schade aan Placentor.
Doordat Al Jazeera het gevecht ontloopt, ontlokt hij een AoO. De druide raakt in zijn beurt met één move actie tot aan de deur. Opent hij de deur? Het openen van de lichtjes klemmende deur is een volledige move actie.
Dus Al Jazeera staat nu voor een geopende deur, met zonlicht op z'n smoel, te roepen om hulp.
Het is aan Placentor. Placentor zelf staat nog in de mist, aan de deur is de mist niet meer dicht genoeg in te schuilen...

1337eskimo
Site Admin
Site Admin

Postby 1337eskimo » Tue Jan 30, 2007 12:35 am

(Als een vijand in zijn beurt enkel moved, dan denk ik niet dat ik een AoO krijg. Could be wrong though.)

Placentor ziet een zachte opening in de rug van de andere dwerg en met katachtige reflexen stoot hij er het punt van zijn zwaard in met een duidelijk pijnlijke wonde als gevolg.

De vluchtende dwerg stoort Placentor niet zoveel als de badger die nu net twee vampierachtige slagtandjes in zijn nek heeft geplant. Met een felle zwaai, overhands, komt zijn zwaard kletterend neer en perforeert de grond onder Drit, met het beestje ertussen.

To hit Dwarf: 20
Damage: 9

To hit Furry: 25
Damage: 8

I am a carnage machine. No mere beast escapes my wrathful destruction.

... Like ripping the head of a kitten!

El Mejor Midisound
High Priest
High Priest

Postby El Mejor Midisound » Tue Jan 30, 2007 7:01 pm

1337eskimo wrote:(Als een vijand in zijn beurt enkel moved, dan denk ik niet dat ik een AoO krijg. Could be wrong though.)

How rightily so! Aldus nemek de benen in plaats van de schade :lol:

Al Jazeera leaps towards the door and swings it open. Upon seeing sunlight he suddenly thinks more clear. Why 100 gp to get yourself killed? And for what? A raging brute is one thing to handle, but one armed to the teeth, I'll pass. Thank you and , ooooh isn't that a forest up there? Maybe I'll just become a greenhouse farmer...

He calls for his companion and scuttles off, dropping his backpack (who needs items when nature is your supplier anyway!)

[In bokstermen, I throw in the towel]

1337eskimo
Site Admin
Site Admin

Postby 1337eskimo » Tue Jan 30, 2007 7:51 pm

Placentor doesn't let the hairy thing escape (the badger, not the dwarf), and whacks it down. He proceeds to pick it up and stick it under his beard, as a snack for later...

VICTORY

1337eskimo
Site Admin
Site Admin

Postby 1337eskimo » Tue Jan 30, 2007 7:52 pm

gg :) low levels are for fighters. high levels are for wizards. lets see how far I'll get...

El Mejor Midisound
High Priest
High Priest

Postby El Mejor Midisound » Tue Jan 30, 2007 8:58 pm

juppa, maar die badger die leeft nog wel ze, die had zelfs meer levens als ik
tis waar, low lev voor fighters, high for the magics people in the end the balance is restored :P .

gg! don't forget to check on the victor's spoils ;-)

Return to “FIGHT CLUB”