character info

Adventures gather around the campfire and plan adventures. The world of Krynn offers many opportunities to gain glory and wealth. A world destroyed and rebuilt many times but always influenced by dragons, filled with different races and various types of magic lies ahead. The Age of Mortals has begun, with the return of the gods both new and old values struggle to ensure their survival.
Smoking Wizard
High Priest
High Priest

Re: character info

Postby Smoking Wizard » Sat Apr 05, 2008 5:28 pm

Hey, kan jij ook eens je bedragen lijstje verder update, hoeveel mogen we uitgeven voor onzen backups?

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Sun Apr 06, 2008 7:07 pm

Voila, lijst is aangevuld voor in de toekomst, je doet er mee wat je wilt met dat geld, uitgezonderd spells:
    * hoogst mogelijke spell lvl = max spell lvl known -1
    * maximaal spells te kopen = 1/2 spells known per spell lvl extra (naar boven afgerond)

Verder nog wat extra materiaal voor draconians, daar deze meestal ver buiten bereik zijn, kan je al starten met monster class lvls te nemen. Deze dienen eerste genomen te worden voor andere class lvls.
http://dlnexus.com/fan/rules/12569.aspx
http://dlnexus.com/fan/rules/12093.aspx

Tot ten minste lvl 10 ook nog geen large sized PC's.
Voor zij die niet over alle info/boeken beschikken, de meeste info kan je vrij vinden op http://dlnexus.com/fan/rules/

nyarlathotep
Lesser God
Lesser God

Postby nyarlathotep » Sun Apr 06, 2008 11:06 pm

Euhm, ik zit op een warez-forum waar da ge pokkeveel dingen kunt terugvinden, alsook lots of rpg stuff (pdf'kes weliswaar), dus als ge iets nodig hebt van 3.5, zegt't dan, ik kan u een link doorsturen.
We're old enough to know better - SWAMP O-uwe Z-akken

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Mon Apr 07, 2008 2:12 pm

niet direct nood aan, meeste dragonlance rules komen toch op bovenstaande links te staan, staat ook af en toe interessante toevoegingen bij

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Thu Jun 05, 2008 2:53 pm

Kan iedereen eens een update van zijn char pm'en naar me? Inclusief toekomstige ingame play dingen die mensen graag zouden hebben zoals dragoncohorts (welke lvl, voorkeur,...), andere prestige classes in het vooruitzicht, side-quests die in character denken te worden uitgevoerd, cohort/mount die verworven wensen te worden,...
Mocht er iemand willen switchen van character kan dit besproken worden, doch denk dat iedereen vrij tevreden is voor de moment.

Ga zo tussendoor eens een stukje schrijven voor de komende reis naar Solamnia (inhuldiging knighthood, reis richting Nordmaar,....) ter zee (of stukje ter land) met al dan niet tussenstop in Ergoth (terug brengen elf zijn zwaard, familie bezoek, in search for the dragon thingie).

Tevens graag een lijstje met 5 items die je graag als treasure zou vinden, kan ik die zo af en toe eens in al dan niet licht aangepaste vorm inpassen. Maak lijstje op met oog op komende 5 lvls. Loot output gaat dan een beetje lager liggen maar je zal minder magic items moeten verkopen. Om een idee te hebben van prijs: 5 items in de range van 50.000-150.000stl voor een totaal van 400.000

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Wed Jul 09, 2008 6:28 pm

Update: jullie zijn laatste sessie lvl 10 geworden

Smoking Wizard
High Priest
High Priest

Postby Smoking Wizard » Thu Jul 10, 2008 11:09 am

Als ik al een lvl mag nemen in de 2de knight orde, dan lvl ik. Als ik moet wachten tot na de ceremonie, dan stel ik mijn lvl up uit.

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Fri Jul 11, 2008 1:55 pm

Je mag die al nemen, al volgt de inwijding later wel, véél combat zal ervoor wel niet meer volgen maar dan staan jullie allemaal op hetzelfde niveau.

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Wed Aug 13, 2008 9:39 am

Voor de mensen die twijfelden aan het lvl dat jullie nu zijn, nog steeds 10. Het volgende lvl zit er binnen een tweetal sessie aan te komen

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Sun Aug 17, 2008 2:24 pm

Update: lvl 10 zijnde is de invloed van een lvl adj voor een race/template reeds beperkter, je kan rekenen dat al je er een hebt deze één lager ligt met een minimum van 0 wel te verstaan. U bent ook vrij te kiezen uit andere rassen (core + dragonlance) te bezigen tot size = large zolang deze enigzins in de setting passen.

nyarlathotep
Lesser God
Lesser God

Postby nyarlathotep » Wed Sep 10, 2008 4:42 pm

update is gebeurd, ben blijkbaar wel Bob de rat vergeten te vermelden...
We're old enough to know better - SWAMP O-uwe Z-akken

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Fri Oct 31, 2008 10:00 am

Met nog eens door de d&d boeken te gaan: halberd is geen reach weapon

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Wed Feb 11, 2009 3:15 pm

Vorige sessie lvl 15 geworden en een permanente +2 stat bonus verkregen die ook zal gelden voor mogelijke back ups. Ook even in herinnering brengen: "Large races" en races met hoge lvl adj zijn toegestaan. Bij deze verlaag ik ook alle lvl adj met één daar de impact ervan steeds kleiner wordt.

Miss Tiek
Priest
Priest

Postby Miss Tiek » Mon Feb 16, 2009 11:29 pm

Is dat een hint?
Gij killt graag PCs zeker? :P
But update noted. I like the +2 stat, come to me goldie.

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Tue Feb 17, 2009 11:07 am

PC's killen is op zich niet het doel maar een stevige challenge op deze lvl blijft altijd het risico inhouden en mocht het dan toch gebeuren kan je beter een back up achter de hand hebben. In de praktijk zijn "save or die" spells/abilities binnen bereik voor iedereen (ik en jullie). Vorige sessie was hard maar zonder echte slachtoffers, iedereen kan verder niet? Het risico bestaat altijd en CR's als vorige keer zullen zich herhalen maar zijn haalbaar, zeker met de 2 extra draakjes... Verwacht nu geen gigantisch sterke random encounters en een (minor) dragon overlord zou ik nu nog niet direct chargeren :)

Return to “Dragonlance”