spelers - sessie

Adventures gather around the campfire and plan adventures. The world of Krynn offers many opportunities to gain glory and wealth. A world destroyed and rebuilt many times but always influenced by dragons, filled with different races and various types of magic lies ahead. The Age of Mortals has begun, with the return of the gods both new and old values struggle to ensure their survival.
Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

spelers - sessie

Postby Rasputim » Mon Aug 06, 2007 2:12 pm

Spelers:
- Bert
- Pol
- Pieter Mondt
- Lobke
- Kenneth

Tot dus zover, kan iedereen eens bevestigen? Post hier ook ineens wat je zoal denkt te spelen. Indien meer interesse, laat je horen.
En dan .... 1ste sessie :D Wanneer kan iedereen zo'n beetje?

Smoking Wizard
High Priest
High Priest

Postby Smoking Wizard » Mon Aug 06, 2007 2:31 pm

Ik kan dus zeker maar dat wist je al langer als vandaag. Wat ik ga spelen weet iedereen ook ondertussen dus daar moet ik niet veel aan vuil maken. eerste sessie, tja niet het weekend van de 25ste wegens verhuis en het weekend nadien ook nog verhuis maar dan moet een avond eventueel al wel lukken, voor de rest heb ik een examne op woensdag 22 augustus en donderdag 30 augustus dus niet de avond voordien.

Eender welke andere dag zou voor mij moeten passen

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Mon Aug 06, 2007 2:37 pm

Smoking Wizard wrote: Wat ik ga spelen weet iedereen ook ondertussen ...

Dat weze dus 1 Knight of Solamnia in wording

nyarlathotep
Lesser God
Lesser God

Postby nyarlathotep » Wed Aug 08, 2007 8:37 pm

Me mighty... dyvi... dinva...dov...wizard, call Runegob. You listen to me! Found mighty ball of glass, returned to mighty highbulp- but ball said me smart and me smart and shiny ball say I bring ball to Friend wizard in Pashin-city, so me do and learned MAGIC from Friend wizard, mhm...

Oh ja, ik kan wel bijna altijd een gaatje vinden, behalve de 15de Augustus, want dan organiseren we een buurtfeestje en 23 tot 26 augustus ook ni, want dan werken we mee aan't Theatre de Nomade festival in't warandepark.

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Thu Aug 09, 2007 10:21 am

oww, klinkt bijna als een totaal verkeerd concept van een ..... gully dwarf wizard???

nyarlathotep
Lesser God
Lesser God

Postby nyarlathotep » Thu Aug 09, 2007 12:11 pm

What you mean, wrong? Me mighty, me show you, you like... LIKE ME, I say.. a LOT... you friend now, mhm. And you also like friend Bob, nice rat, cuddly.

Boscrossos
Acolyte
Acolyte

Postby Boscrossos » Mon Aug 13, 2007 7:27 am

Ball of glass? What, you mean this one? It was yours? You must have dropped it, so I picked it up to keep it safe. You really should be more careful what you do with it, if it's so important to you, you know....

En als dat niet genoeg zegt weet ik het ook nie meer. Backups voor 't geval iemand anders deze vitale niche wil vullen:

- "Sunny" Jim Sunsdale, pirate (Mariner)
- Dufu, Gully dwarf mystic (was mijn eerste character, on hold wegens twee is te veel van het goeie)
- Michael Statton, mercenary (fighter, paar feats uit PHB II wegens shield feats suck in PHB I)
- Father Edmund Farthing, Cleric

Voor lvl 2 ligt ook al klaar:

- Garlan Brunswick, aspiring war mage

EDIT: Ik kan in principe spelen: alle dagen behalve: 24/8, 13/9-16/9, datums eventueel aan te vullen because of annoying real life.
"Jesus saves... the rest takes full damage"

Boscrossos
Acolyte
Acolyte

Postby Boscrossos » Mon Aug 13, 2007 10:04 am

Hmmm.... Na het verder invullen van mijn Cleric, denk ik dat ik de keuze van starting character ga beperken tot:
- Tully Swiftfoot, Kender Rogue, exploring the lands in search of amusement.

- Father Edmund Farthing, Minotaur Cleric of Mishakal, helping the needy.

Laat maar weten wat we nodig hebben.

Smoking Wizard
High Priest
High Priest

Postby Smoking Wizard » Mon Aug 13, 2007 10:14 am

Aangezien ik voor een knight ga gaan dus mijn eerste 4 lvls een lvl2 fighter/lvl2 cleric zal zijn en kenneth ook voor de knight gaat en wat ik van hem gehoord heb, gaat die zich zelf nog meer op het cleric gedeelte toeleggen dan mij lijkt het mij beter om met de kender te beginnen (wat ook ineens mijn backup char minder bruikbaar maakt)

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Mon Aug 13, 2007 12:25 pm

ach, wie weet hoe lang die kender meegaat? :twisted:

Mezir
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Mezir » Mon Aug 13, 2007 6:32 pm

Ik was inderdaad van plan van met een puur cleric char te beginnen, als aspirant/squire Knight of Solamnia, kan evt nog veranderen. Wanneer ik kan spelen... Zo goed als om het even wanneer gezien mijn huidige sessie op zijn einde loopt.

Tweede keuze is een gnoom, alweetiknognietwekleklasseikdaarmeezoukiezenhoeweldatwaarschijnlijkeenwizardzoumoetenzijn opdatiezijnLifeQuestkanvervuldigenmethetmakenvanéénofanderemagischecontraptie... Afhankelijk van party compositie wil ik best switchen.

nyarlathotep
Lesser God
Lesser God

Postby nyarlathotep » Mon Aug 13, 2007 7:35 pm

kan goe zijn da we die 2de keuze goe gaan kunnen gebruiken, want ergens denk ik da Runegob ni echt lang gaat meegaan...

En ik denk dat ik een fighter thief als spare ga pakken, maar zeker ben ik echt ni daarvan

Miss Tiek
Priest
Priest

Postby Miss Tiek » Sun Aug 19, 2007 10:00 pm

Ola, ik ben hier duidleijk de afwezige. Jeez, jullie hebben soms echt wel te veel tijd zeker?
Nu, mijn char zal een simpele (ja erg simpel!) half-ogre barbarian worden.
En nee, ik heb nog geen spare char. Oorspronkelijk wou ik ook voor de cleric gaan, maar met die 2 knights...
En eigenlijk wil ik later wel zo een beetje die Dragon Rider :D. Dus als back-up zie een een evolutie naar die classe zeker zitten, als dat wordt toegelaten natuurlijk. Draakjes :D :D :D

En voor de eerste sessie, wel vanaf de 16e, en liefst zelfs pas vanaf het weekend van de 22e september.
Maarre, jullie komen toch allen naar de SWAMP bbq op 08/09 hè :wink: , dan kunnen we daar zelfs datums bespreken... Want het is pas dan dat ik meer zal kunnen zeggen over mijn planning.

Boscrossos
Acolyte
Acolyte

Postby Boscrossos » Wed Aug 22, 2007 7:38 am

Teneinde Bert zijn backup karakter niet te verpesten (ik hoop wel dat hij toch minstens +12 sleight of hand heeft?), hierbij mijn character:

Batstromnafnashingorallbrulponstackinarivosterabilduptirfariaglumd.... (Bats, in 't kort), de gnome researcher, op zoek naar de vervulling van zijn Life Quest: de definitieve studie over adventures en adventuring life. Wat drijft bepaalde individuen om te gaan adventuren? Wat zijn de gemeeschappelijke factoren van dungeons en andere adventuring sites? Is er een verband met de jaarlijkse migratie van schelpdierenenzojakanditgemanipuleerdwordenviaeencitroenmettweemetalenplaatjeserin (de laatste nieuwe uitvinding van het botanische gilde, we weten dat het goed moet zijn voor iets, maar wat?)?

Bats kreeg deze Life Quest aangeraden door zijn professor Tinkering, nadat hij op zijn 12e tijdens zijn tussentijds examen erin slaagde om een flinke portie van Mount Nevermind op te blazen met niks anders dan drie planken hout, 4 linksdraaiende schroeven en een voet touw. Zulk genie, zij de zwaar gehandicapte professor vanuit zijn bed in de ziekenverzorgingseenheid, mocht niet verspild worden aan ordinaire projecten in Mount Nevermind, maar moest de vrije wereld in trekken. Alleen daar kon hij uitdagingen vinden die hem waardig waren. In hoeverre de professor de waarheid sprak ligt enigszins ten twijfel, aangezien een duidelijke zucht van verlichting ontsnapte aan de verbanden rond zijn hoofd toen de jonge Bats achter de horizon verdween, hoewel die verdween in een gil van angst toen Bats enkele minuten later terugkwam om te vragen welke kant hij op moest.

Bats is nu op zoek naar een party adventurers om te bestuderen.

((Bats is Gnome Master Sage (klasse met vooral heel veel knowledge skills), later uit te branchen naar Rogue))

nyarlathotep
Lesser God
Lesser God

Postby nyarlathotep » Thu Sep 20, 2007 3:23 pm

Bon, I dunno waarom e=mail zoveel gebruikt wordt, terwijl er toch een o zo handig forum=topic bestaat... bon swat, betreft speelavonden, ik kan niet op dinsdag en donderdag, voor de rest is het allemaal mogelijk.

Iedereen heeft al kennis gemaakt met Runegob, de gullydwarf diviner, maar niemand kent mijn naamloze neurotische kender rogue (die later spellfilch zal worden) die mijn spare is.

And the part of keep=me=busy... I wouldn't mind having a not so welltrained Keeper of the Lore (hinthint)

Return to “Dragonlance”