Wijziging speeldag

Adventures gather around the campfire and plan adventures. The world of Krynn offers many opportunities to gain glory and wealth. A world destroyed and rebuilt many times but always influenced by dragons, filled with different races and various types of magic lies ahead. The Age of Mortals has begun, with the return of the gods both new and old values struggle to ensure their survival.
Mezir
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Wijziging speeldag

Postby Mezir » Mon Sep 21, 2009 10:03 am

Blijkbaar hebben Bert en Tim vanaf deze week elke woensdagavond allebei les. Dat wil zeggen dat op woensdag spelen niet meer zal lukken.

Nu gaat het deze week blijkbaar sowieso niet gaan om te spelen, dus kunnen we proberen van tegen volgende week een nieuwe speeldag te vinden die voor iedereen past.

Bert heeft naast woensdag ook maandagavond les. Ik meester zelf op dinsdagavonden. Donderdagavonden zouden voor mij goed lukken, maar ik weet niet of de sessie die vorig jaar op donderdag liep nog gaat herstarten.

De rest zijn weekend-dagen en waarschijnlijk niet ideaal voor iedereen. Wie kan er niet op donderdag?

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Re: Wijziging speeldag

Postby Rasputim » Mon Sep 21, 2009 1:06 pm

ik kan maandag woensdag én donderdag niet, dus ik vrees er nog steeds voor dat lessen moeilijk te combineren valt met een sessie tijdens de week

Smoking Wizard
High Priest
High Priest

Postby Smoking Wizard » Mon Sep 21, 2009 1:40 pm

Rasputim wrote:ik kan maandag woensdag én donderdag niet, dus ik vrees er nog steeds voor dat lessen moeilijk te combineren valt met een sessie tijdens de week

Simpel op te lossen. We spelen zonder Tim :twisted:

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Mon Sep 21, 2009 1:46 pm

Beetje direct maar ik denk dat dit eigenlijk de beste oplossing zal zijn

Mezir
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Mezir » Mon Sep 21, 2009 1:56 pm

We gaan toch een oplossing moeten vinden om Frost nog een kopje kleiner te maken... :evil:

Smoking Wizard
High Priest
High Priest

Postby Smoking Wizard » Mon Sep 21, 2009 2:04 pm

Rasputim wrote:Beetje direct maar ik denk dat dit eigenlijk de beste oplossing zal zijn

Was uiteraard als grap bedoeld. Maar inderdaad voor de iron kingdoms sessie tijdens de week te laten lopen zouden we oftewel al op vrijdagavond sessie moeten houden (wat niet elke vrijdag gaat voor mij) of zou kenneth zijn sessie van dinsdag moeten verplaatsen. Nu uiteraard als Tim wilt blijven spelen zijn er altijd oplossingen te vinden.

En voor Frost een kopje kleiner te maken, er zijn nog steeds weekends waarop we eens kunnen afspreken (al dan niet voor een langere sessie)

Rasputim
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Rasputim » Mon Sep 21, 2009 3:16 pm

het Frost verhaal zal wel eens tijdens weekends kunnen afgehandeld worden, IK lijkt me best tijdens de week zonder mij te gebeuren

Smoking Wizard
High Priest
High Priest

Postby Smoking Wizard » Mon Sep 28, 2009 10:56 am

Gaat er nu donderdag gespeeld worden of niet?

Zetten we iron kingdoms voort onder ons vieren of zoeken we nog een vijfde speler? (zo ja dan ken ik wel iemand die interesse heeft aangezien mijn 4th edition wegens tijdsgebrek toch niet meer doorgaat).
Of komen we nu donderdag samen om dat pathfinder dingetje af te maken?

Mezir
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Mezir » Mon Sep 28, 2009 12:01 pm

Mij is het om het even, maar een extra speler zou handig kunnen zijn.

Wil best IK trachten voort te zetten deze donderdag.

Return to “Dragonlance”