demospel (Leuven)

Moderator: Dirk

erana
Novice
Novice

demospel (Leuven)

Postby erana » Wed Dec 14, 2016 12:03 pm

Hallo,

ik post dit topic maar om erover te beginnen, je kan op demospel.be op de kalender zien (in het menu), als iemand naar activiteiten daar wil gaan, dan wil ik best wel tutoren als ik de tijd vind. demospel is de winkel van Gaming Lords Leuven waar ik erepraeses ben sinds 3 jaar, je moet aan de voorzitter vragen of je erin kan, GLL speelt gewoon mini games, maar er is een DCI league (een nederlandstalige), het is een winkel met redelijke game room. Er zijn ook engelstalige boosters voorhanden wat niet altijd in BXL waar is.

Anyway, ik ga zaterdag of zondag rond nieuwjaar naar ginder, als iemand al magic end het nieuwe jaar ginder wil inzetten, no problem.

Een weinig reclame, tis echt niet van "a bas les kaloten", vriendelijke kring (vroeger "Schild en Vriend"), je kan er ook warahmmeren of andere mini games spelen, geek hackers en gamers en een wat logisch volkje weten beter dan dat.

Wegwijzer : tram van VUB tot meiser plein (halte VUB op de general jacques), dan bus 358 tot St Jacobsplein Leuven, de winkel is op hetzelfde plein aan de kant waar je afstapt.

FYI,
mvg,
Johan (John WK sinds '95, erana op het net)

PS:
Davy, pro senior is er met mij al gaan warhammeren.

Return to “Magic: The Gathering”