Nieuw jaar, nieuwe recaps

The time of hiding has passed. Now, the Name-givers have returned, and reclaimed their place in the world. The fight is not over. The Horrors still linger in this world -- in the cities and ruins lost during the Scourge. A corrupt Empire seeks to reclaim its provinces, and Name-givers with dark ambitions seek to set themselves up as the new power in the absence of the Empire. In this Age of Legend, only heroes can stand against the soul-rending power of the Horrors, and the dark machinations of those corrupt with power. Become these brave souls, and roleplay in Earthdawn, the Age of Legend.

Moderators: Choukrout, David

David
Pawn of Evil
Pawn of Evil

Nieuw jaar, nieuwe recaps

Postby David » Mon Oct 17, 2005 4:23 am

In de sessies volgend op de laatste in de recap topic, is L'xolial gestorven, hebben jullie een piraat goed belachelijk gemaakt, is Zilnar de mime gestorven, zijn jullie een weekje gestopt in een dorp, en dan weer verder getrokken (nu reeds meer dan halfweg!), is de seriemoord nog steeds niet opgelost (doch bijna!), en...

De laatste gebeurtenis in de karavaan is het ontdekken van een geplunderd militair transport. Bij dit transport hoorde ook een soort kluis op wielen. Na het moeizame openen van deze kluis bleek dat deze vol met afgerukte armen en benen zat. De rest van de lichamen zijn nergens te bespeuren.

Er heeft zich ook een nogal opdringerige Ork bij de groep gevoegd, die blijkbaar nogal goed overweg kan met een boog. Ja.

Choukrout
Evil Incarnate
Evil Incarnate

Postby Choukrout » Wed Oct 19, 2005 5:14 pm

en wanneer komt het vervolg eens ? T'is maar dat we week na week niks horen.

Wildcard
Priest
Priest

Postby Wildcard » Mon Oct 31, 2005 5:10 pm

hoi hoi, ik heb nu dus ook een stek in brussel gevonden dus ik ben weer is staat om mee te doen met alles.

eventueel kan ik zelfs af en toe een sessie bij mij door laten gaan (als mijn kot wat op orde is)

maar graag zou ik terug eens beginnen Gamen!

laat iets weten

R

Return to “Earthdawn”